F&B Operator
w jakich obszarach działamy?

  • koszty, ich rodzaje w firmie, ich kontrola (operacja, asortyment i personel)
  • wielkość sprzedaży a koszty
  • sprzedaż, czyli technika up selling i cross selling
  • menu — encyklopedia pracy nad produktem (oferta, ceny, menu, engineering)
  • podział zadań — od managera przez każdy szczebel pracowniczy (zadania, obowiązki, odpowiedzialność)
  • od otwarcia do zamknięcia — procedury, standardy, check-listy, audyty
  • operacja — dzienna operacja, polityka magazynowa, sprzęt operacyjny, polityka zakupowa (artykuły spożywcze i sprzęt)
  • branding, strony i sklepy internetowe, projekty graficzne, druki
  • social media — grupy docelowe, wartości dla grup docelowych, koncepcja graficzna, harmonogram publikacji, obsługa social mediów (komentarze, wiadomości, recenzje, grafiki), kampanie reklamowe
  • analiza potrzeb i kampanie reklamowe w Google, influencer marketing, akcje sprzedażowe dopasowane do indywidualnych potrzeb danego lokalu
  • manager — jego rola, umiejętności, cechy przywódcze, style zarządzania, szanse i zagrożenia w związku ze stanowiskiem, udział w modelu efektywności zespołu
  • pracownik liniowy — rola każdego pracownika, rola w zespole, wsparcie zawodowe i poza pracą
  • HR proceduralnie — rekrutacja, outsourcing i współpraca, dopasowanie zespołu do potrzeb obiektu zgodnie ze scenariuszem rynkowym, koszty i rozwój, wynagrodzenia
Kontakt